فقط محمدم

فقط محمدم

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 53
بازدید کل : 2523
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



محمدم

فکر می کردم با پیدا کردنت زندگیم تا ابد پر از خوشی و زیبایی میشه، تمام بی کسی هام جبران میشه ولی تو منو همون اول راه .................
نمی تونم اسمش رو بی وفایی بذارم آخه ایمان دارم تو باوفاترین آدم زندگیمی.
محمدم تحمل دوریت واسم سخته. بی تو نمیدونم چکار کنم؟ کجا باشم؟ چطور باشم؟ و .....
بی تو زندگی تاریکه مثل اون سه سالی که داشتم، سرد و بی روح اصلا اسمش رو نمیشه گذاشت زندگی که عذاب و بدبختیه.
میدونی دلم واست خیلی تنگ شده. واسه صدات. واسه نگات. واسه نفسات. واسه دوست دارمات اصلا واسه همه چیت دلتنگم بخدا.
من اعتقاد ندارم که عشق هم عمری داره و بالاخره تموم میشه اما رفتنت رو چی معنی کنم؟ خودت بگو



نظرات شما عزیزان:

mohammad reza.
ساعت12:04---19 مهر 1391
سلام.

وب قشنگی داری. دعا میکنم که تمام مشکلاتتون حل بشه.اکه کمکی خواستید درخدمتیم...توکلتون به خدای متعال باشه...به ما هم یه سر بزن...
پاسخ: سلام یه دنیا تشکر - حتما سرمیزنم ولی شرمنده کسی رو لینک نمی کنم. بازم سپاس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, توسط غریبه آشنا
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :