فقط محمدم

فقط محمدم

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 2559
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



 

سلام محمدم

خوبی؟؟؟

دلم خیلی هواتو کرده راستش من کمتر اینطوری مینویسم آخه همش با خیالم باهات حرف می زنم. محمدم جرا جوابمو نمیدی؟؟؟ چرا؟؟؟ واقعا من مستحق این همه بی اعتنائیتم؟؟؟ یادت میاد چقد گفتی دوست دارم؟ یادت میاد بهت گفتم کسی جز تو رو ندارم تو هم تو جواب گفتی منم همینطور!!!! مگه الآن کسی رو داری که اینطوری ازم دل کندی؟؟؟؟ مگه دیگه دوسم نداری که ...؟؟؟ محمدم دلم همش بهونه تو رو میگیره خودت میدونی که من فقط موقعی واقعا خوشحالم که پیشت باشم اگه بعضی وقتا بداخلاقی می کنم خودت دلیلش رو میدونی و مطمئنم که بهم حق میدی محمدم تو رو به همون قرآن قسم که بهترین هدیه زندگیم بود دس بردار از این کارات بیا دوباره کنار هم خوشبخت باشیم التماست می کنم تمومش کن. بی قرار توام بخدا

 

 

______♥█████████♥_______♥█████████♥
_____
♥█████████████♥___♥███████████♥
___
♥█████████████████♥████♥________♥████♥
__
♥████████████████████████♥___________♥███♥
_
♥███████████████████████████♥__________♥███♥
♥████████████████████████████████♥_____♥███♥
♥█████████████████████████████████♥___♥███♥
♥██████████████████████████████████♥_♥███♥
_
♥██████████████████████████████████████♥
__
♥████████████████████████████████████♥
____
♥████████████████████████████████♥
______
♥████████████████████████████♥
_________
♥███████████████████████♥
____________
♥██████████████████♥
______________
♥█████████████♥
_________________
♥████████♥
___________________
♥████♥
____________________
♥██♥]

           ♥          ♥

                   ♥       محمدم              ♥

             ♥   محمدم                ♥

            محمدم  ♥

           ♥                   ♥   محمدم    ♥

                  محمدم    ♥
                             ♥   محمدم   ♥

    ♥     محمدم     ♥

محمدم     ♥

             ♥      محمدم    ♥

محمدم

             ♥      محمدم              ♥

  ♥        محمدم      ♥

محمدم     ♥

           ♥           ♥      محمدم
            محمدم    ♥                     ♥
محمدم ♥                     ♥

             ♥        محمدم            ♥

      محمدم        ♥
محمدم              ♥             ♥ 
     ♥                       محمدم

           ♥           ♥            محمدم

     محمدم        ♥                     ♥

             ♥         محمدم      ♥

            محمدم       ♥

           ♥                   ♥      محمدم      


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, توسط غریبه آشنا
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :